Champion tennarit halvalla ihania parannuksia
Varsinainen sekoitus vuotiaiden sekä Asics Gel-Nimbus 20 kengät upouusi järjestelmät ovat yleensä ilmeisiä sisällä pehmuste Kayano kaksikymmentäviisi. Varsinainen välipohja koostuu itse asiassa Flytefoam Lyteistä sekä Flytefoamin käynnistyspehmusteista, jotka auttavat tekemään oman debyytin.
Varsinainen Flytefoam Lyte on jalkineen liittyvän todellisen takakannan sisällä, tämä teknologia on itse asiassa kevyempi verrattuna edelliseen pehmusteeseen ja tarjoaa paljon enemmän assimilaatiota sekä palautua takaisin, kun käytät.
Varsinainen Flytefoam-laukaisutyö löytyy jalkineiden todellisesta leikkaavasta reunasta. Tämä tietty pehmuste on oikeastaan jokainen kevyt ja pitkäikäinen, mikä antaa sinulle paljon enemmän paluuta takaisin toimintaan. Lisäksi se voi tehdä ainoan vahvemman ja monipuolisemman.
Voit havaita vaahtojen eron heti, kun sinun tarvitsee tehdä omia hyvin Asics-geeliäsi-kengät, jotka toimivat ensin Kayanosissa. Varsinainen Flytefoam Lyte upotti todellisen vaikutuksen, joka liittyy henkilökohtaiseen vaiheeseeni, joka salli minut henkilökohtaisesti toimimaan edelleen ilman, että henkilökohtainen ft-tunne oli uupunut.
Samaan aikaan todellinen Flytefoam Launch tarjosi minulle henkilökohtaisesti jousituksen aikana, jolloin autin minua henkilökohtaisesti jatkamaan henkilökohtaisesti. Molemmat upouusi pehmustejärjestelmät ovat yleensä Champion tennarit halvalla ihania parannuksia välipohjaan.
Muutama kourallinen muutos, joka on suunniteltu alapuolelle yhdestä. Ensimmäiset muutokset, joita nämä ihmiset loivat, olivat olleet, jotta ne olisivat ympärillään. Tämä erityisesti paljon enemmän tilaa jalkojen levittämiseksi normaalisti, kun käytät. Henkilökohtaisen jalkani todellinen huippu oli ollut kiitollinen tästä, koska se salli minulle henkilökohtaisesti hallussaan korkeamman alueen jalkineiden sisällä, jotta voisin ajaa pois henkilökohtaisesta askeleestani.
Toinen muutos, jonka nämä ihmiset loivat, oli ollut todellisen vetovoiman luominen paljon intensiivisemmäksi. Se oli huomattava ero aiempien versioiden kautta. Tämä käsiteltiin hienosti, riippumatta alueesta tai jopa ilmastosta. Tärkein Kayanos-kaksikymmentäviisi ottelu aivan kuin baseballikäsine, ei oikeastaan yhtä hyvin rajoitettu tai jopa hyvin vapaa, se oli ollut täydellinen. Nämä ihmiset käyttivät Jacquard-nylon-päällistä, joka toimittaa todelliset jalkineet ottamalla erinomaisen ottelun Asics Gel-Kayano 25 -jalkineille.
Tämäntyyppiset uudet tarvikkeet sekä parannukset lisäävät Kayanosin tukevuutta. Voit sijoittaa useisiin kilometreihin tämäntyyppisten jalkineiden sisällä varsinaisen ilman huolta päällimmäisestä päällisestä. Yläosa on hyvin hengittävä ja näyttää samoin kuin se näyttää sileältä, mikä auttaa estämään kaikenlaista epämukavuutta. Löysin nopeasti kuivumista. Menimme sateessa samoin kuin seuraavana päivänä todelliset jalkineet kokivat kuivumisen kokonaan.
Heillä on käynnissä samalla kun käytät jalkineiden takana olevaa ulko-luurankoa, joka toimittaa apua ja tyylikäs selkäkorko-ottelu. Olemme havainneet tämän erityisen tekniikan alkuvaiheessa, kun käytät jalkineita. minun henkilökohtainen selkä kantapää.

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste